Bourse24 Ads 236

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیردر نظر دارد تامین مصالح و اجرای عملیات کف سازی و بنایی سالن های هانگار، آغوزخانه و زایشگاه دامداری شرکت ملارد شیر واقع در استان همدان شهرستان ملایر با مشخصات فنی و نقشه های اجرایی مورد نظر را به صورت مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. همچنین این شرکت در نظر دارد تامین مصالح، ساخت، حمل و نصب سوله هانگار ، دو سوله تلیسه با یک مشخصات و سوله گوساله انفرادی از فاز دو دامداری 3000 راس مولد شهرستان ملایر را نیز به صورت مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. پیشنهادات ارائه شده جهت این مناقصه در پیوست می باشد.

"زملارد" از 2 مناقصه خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیردر نظر دارد تامین مصالح و اجرای عملیات کف سازی و بنایی سالن های هانگار، آغوزخانه و زایشگاه دامداری شرکت ملارد شیر واقع در استان همدان شهرستان ملایر با مشخصات فنی و نقشه های اجرایی مورد نظر را به صورت مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

همچنین این شرکت  در نظر دارد تامین مصالح، ساخت، حمل و نصب سوله هانگار ، دو سوله تلیسه با یک مشخصات و سوله گوساله انفرادی از فاز دو دامداری 3000 راس مولد شهرستان ملایر را نیز به صورت مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

پیشنهادات ارائه شده جهت این مناقصه در پیوست می باشد.زززززززز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24